نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

۵۳ بازديد

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد كه در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. كه از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اكتيو و ليزر جامد اشاره كرد. اما ليزر‌هاي پركاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند كه در ادامه به بررسي ساختار و كاربرد هركدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي كه ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نكته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است كه آن‌ها بسيار يكنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر كردن و خنك نمودن آن‌ها از يك مدار بسته استفاده كرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولكولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولكولي CO2 در زمره مهم‌ترين و كارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اكسيد كربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيك، لاستيك و فلزات تا ضخامت يك سانتي‌متر به كار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشكاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌كه  باريكه خروجي ليزر دي اكسيدكربن كانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است كه در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است كه داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيكي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌كند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است كه درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل كرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه كوچك را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌كه ساير ليزرها تنها در يك محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيكي و شيميايي بكار گرفته شده‌اند و كاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولكول‌ها ايجاد كرده است. به نحوي كه مي‌توان اذعان داشت كه پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بكارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، كاربردي‌ترين ليزر حالت جامد كه براي پردازش و ماشين كاري مواد بكار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و كيفيت اپتيكي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريك، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حكاكي فلزات و سراميك‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين كاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است كه آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه كردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امكان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم كرده و توانسته كيفيت پرتوهاي خروجي را به شكل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه كردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود كه طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميكرون و گاهي 1.32 ميكرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حكاكي روي قطعه و در مواقعي كه قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG كه با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يك خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميكرومتر دارند. از آن‌جايي كه هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها كاربردهاي جالبي در پزشكي داشته باشند.

طرز كار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند كار به اين نحو مي‌باشد كه ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه كشي و طراحي از قبيل اتوكد، كورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌كنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي كه قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يك خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي كه اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به كمك لنزفوكوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا كه عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌كند و توان ليزر را تا حد زيادي كاهش مي‌دهد پس بايد به فكر راهي براي خنك كردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يك روش خنك كردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنك كننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنك كردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي كه بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاكسازي گشته و سطحي كاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شركت رادوكس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، كروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيك، پلكسي، جير، چوب، كف پوش و موكت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است كه شركت رادوكس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

گيربكس خورشيدي

۵۹ بازديد

گيربكس ها جزو تجهيزاتي مي باشند كه نقش يك واسط را بين الكتروموتور و مصرف كننده را دارند . گيربكس ها نيرو را بين الكتروموتور و مصرف كننده نيرو منتقل ميدهد . زماني كه ميخواهيد الكتروگيربكس مناسب خود را انتخاب كنيد بايد آن را با به توجه كاربري مورد انتظار خود انتخاب كنيد . الكتروگيربكس ها با توجه به كاربري هاي متنوع ، نوع هاي مختلفي دارد كه الكتروگيربكس خورشيدي يكي از انواع آن ميباشد . 

الكتروگيربكس خورشيدي ، يك جعبه دنده با شافت ورودي و شافت خروجي مي باشد. از اين جعبه دنده كه به شكل سياره اي مي باشد ، براي انتقال بيشترين گشتاور به فشرده ترين شكل ( تراكم گشتاور ) استفاده ميشود . 

 دليل اينكه به اين الكتروگيربكس ، گيربكس خورشيدي ميگويند : دليل اين امر شكل عملكرد حركت دنده هاي آن مي باشد . در گيربكس خورشيدي ، دنده حلقه اي و دو يا چند دنده سياره اي وجود دارد . معمولا ، دنده هاي خورشيدي هدايت ميشوند و سپس  چرخ دنده هاي سياره اي كه در حامل سياره قفل شده اند حركت مي كنند و شافت خروجي را تشكيل مي دهند. چرخ دنده هاي ماهواره اي نسبت به دنياي پيرامون خود يك حالت ثابت دارند . به همين دليل كه برخي بر اين باورند كه عملكرد گيربكس خورشيدي مانند منظومه ي خورشيدي است . به عبارتي دنده هاي خورشيد را شافت ورودي ، چرخ دنده هاي سياره و حامل محور را خروجي و دنده ماهواره اي (يا چرخ دنده حلقه اي)  مي ناميم .

hg9_گيربكس_خورشيدي.jpg

در زمينه هايي كه از الكتروگيربكس استفاده ميشود ميتوان گفت : در ربات براي افزايش گشتاور ، در چاپخانه براي كاهش سرعت غلطك ها ،  براي موقعيت يابي دقيق ، در دستگاه بسته بندي براي محصولات قابل توليد مجدد ، براي انتقال هاي دقيق و هر زمينه ي ديگري كه محدوديت مكان وجود دارد .

يكي از حالت هايي كه ميتوان از الكتروگيربكس خورشيدي استفاده كرد ، كوپله كردن آن با الكتروموتور مي باشد . اين عمل مزيت هاي خاص خود را داد .

  1. گشتاور در بيش از 3 دنده (چرخ دنده هاي سياره اي) تقسيم مي شود ، بنابراين گشتاور تقريباً 3 برابر از گيربكس “معمولي” است.
  2. عكس العمل كم ( بك لش كم )
  3. جمع و جور و در نتيجه بي تحركي جرم كم
  4. بهره وري بالا
  5. نسبتهاي مطبق بين 3 تا 10 در هر مرحله

 

 

برتري هاي گيربكس خورشيدي نسبت به هليكال و حلزوني : 

  1. اين گيربكس ها به دليل استفاده كردن از تكنولوژي جديدتر ، موجب افزايش سطح درگيري دنده ها ميشود كه در اثر آن با كاهش فشار به دنده ها و در اخر باعث بيشتر شدن عمر الكتروگيربكس ميشود . 
  2. حجم كمتر اين گيربكس ها به دليل نحوه جاي گيري دنده ها
  3. تعميرات و نگهداري آسان
  4. داراي راندمان بالا حتي تا 98%
  5. لقي بسيار ناچيز به دليل دقت بالا در ماشين كاري دنده ها
  6. سهولت در كوپله كردن

كاربردهاي گيربكس خورشيدي

  • گيربكس ميكسر صنايع آب و فاضلاب
  • ميكسر صنايع معدني
  • ميكسر قير
  •  خطوط نورد فولاد
  • گيربكس توربين بادي
  • گيربكس آسياب خردكن مواد معدني
  • گيربكس بال ميل صنايع سيمان
  • گيربكس وينچ كشنده
  • گيربكس تيكنر
  • گيربكس بچينگ
  • گيربكس نورد
  • گيربكس رولينگ
  • گيربكس نوار نقاله
  • گيربكس كانواير

 

 

براي دريافت اطلاعات جامع تر و كامل با سايت در ارتباط باشيد  !

براي سفارش و ارائه ي خدمات منتظر تماس شما هستيم ! 

 

 

چگونه اپليكيشن بسازيم و يك طراحي اپ موبايل موفق باشيم ؟

۶۸ بازديد

چگونه اپليكيشن بسازيم و يك طراحي اپ موبايل موفق باشيم ؟ اگر اين سوال را داريد حتما يك استارتاپ در ذهن داريد. اما چطور يك اپليكيشن موفق طراحي كنيم ؟ اپ ساز افلاين يا اپليكيشن ساز آنلاين  ؟ بگذاريد كاملا بي تعارف با شما صحبت كنيم. ما به زودي طراحي اپ موفق را براي شما بازگو خواهيم كرد.

چگونه اپليكيشن اندرويد (IOS) موفق بسازيم

چگونه اپليكيشن بسازيم يا بهتر بگوييم چگونه اپليكيشن اندرويد (IOS) موفق بسازيم ! دوستان عزيز منظور ما از چگونگي ساخت يك اپليكيشن يا يك پروژه طراحي اپليكيشن موبايلي زبان برنامه نويسي نيست. در حقيقت با هر زبان برنامه نويسي و هر نرم افزار مي توان به خواسته هاي كدنويس دست يافت. اما اين كه چگونه اپليكيشن را كدنويسي كنيم تا آينده موفقي داشته باشد موضوع بحث ما در اين مقاله از ايران تبليغ مي باشد. ما در بندهاي مختلف اين مورد مهم را براي شما شرح خواهيم داد.

طراحي اپ هوشمندانه

دوستان عزيز پروژه ساخت اپ خود را به شكلي هوشمندانه به پيش بگيريد. وقتي صحبت از ساخت استارت آپ هوشمندانه مي شود، خيلي از فاكتورها در ذهن تداعي مي گردد. اما نتيجه تمامي تفكرات هوشمندانه در ساخت استارتاپ ، كاربر محور بودن پروژه طراحي استارت آپ مي باشد. يعني شما در زمان طراحي استارتاپ بايد تمامي ريسك فاكتورهاي نارضايتي كاربران را حذف نماييد. در حقيقت ساخت استارت اپ به شكل هوشمندانه هزينه تبليغات را به شكل قابل توجهي كاهش خواهد داد. جالب است بدانيد در تمامي پروژه هاي طراحي استارت اپ در مجموعه ايران تبليغ تضمين كاربر محور بودن ايده استارتاپي شما وجود دارد. يعني ديگر شما نگران مسايل حاشيه‌اي در طراحي استارت آپ خود نيستيد. هم اكنون تا قسمتي موجه شديد چگونه اپليكيشن اندرويد (IOS) موفق بسازيم.

طراحي اپ موبايل مدرن

طراحي اپليكيشن موبايلي از ابتداي تاسيس سيتم عامل هاي اندرويد و اپل دچار تغييرات فراواني شده است. حتما به تغييرات استاندارد هاي اخير سيستم عامل ها آگاه هستيد. طراحي اپليكيشن موبايل بايد نواورانه و به روز با سامانه عامليت خود در گوگل پلي و اپ استور باشد. استاندارد هاي گوگل در تعيين كدهاي هر دو سيستم عامل مهم است. ما در ايران تبليغ تمامي استانداردهاي طراحي را به شما پيشنهاد مي كنيم. ساخت اپليكيشن موبايلي با آخرين تغييرات گوگل تضمين يك پروژه ساخت اپليكيشن موبايل موفق مي باشد.

اپليكيشن ساز آنلاين را فراموش كنيد

دوستان عزيز به دنبال راه آسان نباشيد. كدام استارتاپ موفق را به وسيله اپ ساز آنلاين ديده ايد ؟ پس نتيجه را منطقي بررسي كنيد. البته ما نفي همكاراني چون طراحي اپليكيشن سه سوت وب را نمي كنيم. اما دانلود بالاي ??? هزار در كدام يك از پروژه هاي اپ ساز انلاين ديده ايد ؟ پس اگر هنوز سوال چگونه اپليكيشن بسازيم را در ذهن داريد در مورد اين روش از طراحي اپ موبايل قضاوت را به خودتان مي سپاريم.

 

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

۶۲ بازديد

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

هدف از نگارش اين محتوا آشنايي شما با پنجره دوجداره و موضوعات مرتبط اعم از تعمير پنجره دوجداره در تهران، رگلاژ پنجره دوجداره در تهران، تعويض پنجره دوجداره، انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره upvc مي باشد.

در واقع امروزه يكي از معروف ترين تجهيزات هر ساختماني پنجره هاي دو جداره مي باشند به گونه اي كه تقريبا همه ما با نام اين پنجره آشنا هستيم. پنجره دوجداره مزاياي بسيار زيادي دارد و به همين دليل وقتي شما براي خريد وسيله اي براي ساختمان به فروشگاهي برويد و از آن ها در مورد محصولاتي كه باعث صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند سوال كنيد مطمئنا يكي از تجهيزاتي كه نام مي برند پنجره دو جداره است.

دليل اين امر هم ساختار بسيار خاص و منحصر به فرد اين نوع پنجره ها است. پنجره هاي دو جداره داراي نوعي شيشه عايق هستند كه اين عايق مي تواند در تابستان از ورود گرما به داخل ساختمان و در زمستان از ورود سرما به داخل آن جلوگيري كند. ما در ادامه قصد داريم در مورد پنجره دوجداره و انواع آن صحبت كنيم. اگر مي خواهيد بيشتر با اين وسيله به صرفه آشنا شويد مي توانيد با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

پنجره دو جداره چيست؟

در واقع به پنجره هاي عايق پنجره هاي دو جداره مي گويند. ساختار اين نوع پنجره ها تركيبي از دو يا چند صفحه شيشه اي است كه اين اجزا با استفاده از يك اسپيسر از هم جدا شده اند. علاوه بر اين با استفاده از يك درزگير اوليه و يك درزگير كمكي در ساختار اين پنجره ها سبب شد كه پنجره هاي دو جداره كاملا نفوذ ناپذير مهر و موم شوند. در واقع مجموع اين تجهيزات سبب به وجود آمدن پنجره هاي دو جداره شد. لازم به ذكر است بدانيد در بين صفحات شيشه اي اين نوع پنجره فضايي وجود دارد كه با هوا پر شده است.

همان طور كه در بالا نيز اشاره نموديم اين پنجره ها سبب صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند و عملكرد حرارتي و دمايي پنجره را بهبود مي بخشند. در واقع اين عملكرد پنجره هاي دو جداره سبب كاهش هزينه هاي سيستم هاي گرمايشي و تهويه مطبوع يك ساختمان مي شود. علاوه بر اين اين پنجره ها مي توانند تراكم هواي سرد در داخل منزل را كاهش دهند و در اين صورت شما بدون احساس سرما به راحتي مي توانيد كنار پنجره بنشينيد. البته پنجره هاي دو جداره موجود در بازار انواع مختلفي كه دارند كه شامل پنجره دوجداره upvc،  پنجره دوجداره آلومينيومي و پنجره دوجداره چوبي مي باشد.  در واقع در سال 1360 اولين نمونه هاي پنجره دو جداره در اروپا ساخته و عرضه شد كه بعدها آلماني ها با پيشرفت در اين زمينه توانستند پنجره دوجداره UPVC را بسازند. امروزه اين پنجره ها يكي از پركاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني بشمار مي روند. كه در ادامه مطلب با پنجره دوجداره upvc انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره ويستابست آشنا مي شويد.

تعويض پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره UPVC

در واقع اين نوع پنجره هاي دو جداره از پروفيل هاي UPVC ساخته مي شوند. upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام است و در برابر تغييرات سرما و گرما بسيار ايمن و مستحكم است و تغيير شكل نمي دهد. روش ساخت اين نوع پنجره هاي دو جداره به اين صورت است كه ابتدا پروفيل هاي UPVC را در سايزهاي مختلف برش مي زنند و سپس گالوانيزه مخصوص با ضخامت 5/1 ميليمتر را به صورت سرتاسري در داخل پروفيل مي اندازند و كنج هاي پنجره را به وسيله دستگاه جوش به يكديگر جوش داده مي دهند. در مرحله بعد يراق آلات مخصوص در قسمت هاي بازشو پنجره نصب مي شود. لازم به ذكر است بدانيد نكته اي كه در اين نوع پنجره هاي دو جداره بسيار حائز اهميت است استفاده از گالوانيزه هاي U شكل و يا قوطي شكل در داخل پنجره است. چرا كه پروفيل UPVC بدون اين گالوانيزه ها هيچ گونه مقاومت و استحكامي در برابر فشار باد ندارد و به راحتي تغيير شكل مي دهند و وجود اين گالوانيزه ها در اين نوع پنجره ها سبب افزايش استحكام پنجره ها مي شوند.

به همين دليل وجود گالوانيزه با ضخامت 5/1 ميليمتر و با ابعاد استاندارد در داخل اين نوع پنجره ها بسيار مهم است. اين نوع پنجره ها هم انواع مختلفي دارند كه از جمله انواع پنجره دوجدارهupvc  مي توان به پنجره هاي يو پي وي سي لولايي، كشويي، فولكس واگني و آكاردئوني اشاره كرد. نكته ديگري كه در زمان استفاده از پنجره دوجداره upvc   بايد بدانيد اين است كه در زمان استفاده از پروفيل هاي  upvcدر اين نوع پنجره ها حتما بايد ابعاد و محل نصب پنجره دوجداره از نظر فشار هاي وارده از طرف باد بايد بررسي شود. لذا بايد بدانيد به دليل اينكه در استفاده از upvc محدوديت سايز وجود دارد لذا نمي توان ايمكتريال را براي پنجره هاي بزرگ استفاده كرد و اصلا مناسب نمي باشد.

رگلاژ پنجره دوجداره

 

انواع پنجره دوجداره upvc

در واقع شكل باز شدن اين نوع پنجره ها با توجه به نياز ساختمان متفاوت است و اين مساله سبب به وجود آمدن انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شد. از جمله انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شامل موارد زير مي باشد:

پنجره يو پي وي سي دو حالته طرح فرانسه:

اين نوع پنجره ها دو لنگه هستند كه با هم باز مي شوند. همچنين مي توان يك لنه را ثابت و ديگري را بازشو قرار داد.

پنجره يو پي وي سي فولكس واگني:

در اين نوع پنجره ها يراق آلات خاصي به كار رفته است كه سبب به وجود آمدن مدل هاي مختلفي مثل مدل مكانيكي، مدل اتوماتيك و مدل فول اتوماتيك شده است. باز شدن اين پنجره ها به صورت ريلي است و به دليل شباهت باز شدن درب آن ها با خودرو فولكس واگن به اين نام نامگذاري شدند. اين نوع درب ها فضاي بسيار كمي اشغال مي كنند.

 

قيمت پنجره دوجداره يو پي وي سي

 

تعويض پنجره دوجداره

يكي از مهم ترين دغدغه هاي مصرف كنندگان تعويض پنجره آلومينيومي با دوجداره با پنجره هاي قديمي است. بسياري از افراد به دلايل زيادي مثل صرفه ‌جويي در مصرف انرژي، جلوگيري از گسترش آلودگي‌ هاي صوتي، افزايش امنيت خانه و محيط كار،  كمك به محافظت از محيط زيست، مقاومت در برابر زلزله و ... خواهان تعويض پنجره هاي قديمي خود با پنجره هاي دوجداره هستند. در اين راستا بايد بدانيد به دليل اينكه پنجره هاي دو جداره يو پي وي سي داراي ساختار خاصي هستند قابليت جايگزيني و نصب در تمام سايزها و محل ها را دارند. از اين رو ديگر نگران تعويض پنجره هاي خود نباشيد چرا كه مي توانيد پنجره هاي دو جداره را در سريع ترين زمان ممكن نصب كنيد و زيبايي منزلتان را چندين برابر كنيد.

قيمت پنجره دوجداره upvc

همان طور كه مي دانيد پنجره هاي دو جداره از مزاياي بسيار زيادي برخوردار هستند و به همين دليل امروزه اين پنجره ها به پركاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني تبديل شده اند حتي بسياري از افراد كه داراي پنجره هاي قديمي در ساختمان خود هستند خواهان تعويض آن با پنجره هاي دوجداره هستند لذا يكي از مهم ترين معيارها براي اين افراد كسب اطلاعات در مورد قيمت پنجره دوجداره upvc است كه در اين راستا بايد بدانيد فاكتورهاي مختلفي تعيين كننده قيمت اين نوع پنجره ها هستند كه شما مي توانيد بخش فروش پنجره دو جداره UPVC گروه هاي نصب اين نوع پنجره ها تماس بگيريد و از قيمت انواع پنجره هاي دوجداره مطلع شويد.

 

 انواع پنجره دوجداره upvc

 

اين گروه ها مشغول به نصب و ارائه انواع پنجره هاي دوجداره  در طرح و مدل هاي متنوع و با استانداردهاي جهاني هستند. همچنين اگر نيازمند نصب و تعويض پنجره محل كار و منزلتان خستيد هم مي توانيد با اين گروه ها تماس حاصل فرماييد.

تعمير پنجره دوجداره در تهران

در برخي موارد بعد از نصب پنجره هاي دو جداره upvc به دليل پايين بودن كيفيت پروفيل هاي مصرفي در پنجره و يا نصب غير اصولي و خارج از استاندارد آن ها و يا عدم تخصص و مهارت نصاب در زمان نصب پنجره ها مشكلاتي نظير ورود سرما و گرد و غبار و يا ورود سر و صدا، همچنين بسته نشدن كامل قسمت بازشو پنجره و يا استفاده از يراق آلات نامرغوب كه سبب كاركرد بد پنجره ها و ايجاد مشكل براي ان ها مي شود كه سبب مي شود اين نوع پنجره ها نياز به تعمير و رگلاژ داشته باشند.

حال اگر شما با چنين مشكلي مواجه شديد و به دنبال تعميركاري براي تعمير پنجره دوجداره در تهران و يا رگلاژ پنجره دوجداره در تهران هستيد بايد بدانيد با توجه به هزينه اي كه براي خريد اين پنجره ها صرف كرده ايد بايد يك تعميركار و نصاب ماهر و خبره اي تعمير آن را انجام دهد. لذا براي تعمير و رگلاژ پنجره دوجداره در تهران سراغ تعميركار متخصص و حرفه اي برويد كه هم داراي مدارك آموزشي معتبر و هم تجربه كاري باشد تا بتواند هر گونه نقص و ايرادات پنجره هاي دو جداره upvc را رفع كند. علاوه براين كيفيت كار و قيمت مناسب و عملكرد سريع از ديگر ويژگي هايي است كه بايد يك نصاب و تعميركار حرفه اي داشته باشد.

پنجره دوجداره

 

در اين راستا امروزه گروه ها و شركت هاي مختلفي متشكل از نصابان و تعميركاران حرفه اي مشغول به فعاليت هستند كه آماده ارائه خدمات تعميرات تخصصي پنجره upvc در محل با بهترين كيفيت و نازلترين قيمت و در اسرع وقت در كليه نقاط تهران و حومه به همراه ضمانت هستند.

 

قوانين استفاده از چت روم

۷۷ بازديد

چت روم‌ها به مرور زمان پيشرفته تر شدند و از آن چت روم‌ هاي ابتدايي و ساده تبديل شدن به چت روم‌هايي با امكانات زياد كه فراتر از چت كردن هستند.چت‌روم‌ها اين امكان را به شما مي‌دهند كه به صورت ناشناس وارد چت شويد بدون اينكه از شما شماره تلفن يا ايميل بخواند شما ميتوانيد به صورت ناشناس با افرادي از سرتاسر دنيا چت و تبادل نظر كنيد.

اصطلاح "اتاق چت" يا ، عمدتا براي توصيف هر نوع كنفرانس همزمان، گاهي اوقات حتي كنفرانس ناهمزمان استفاده مي شود. بنابراين، اصطلاح [Chat room/ چت روم] ميتواند به معناي هر تكنولوژي از چت باران  در زمان واقعي و تعامل آنلاين با ديگران (به عنوان مثال، انجمنهاي آنلاين) به محيطهاي اجتماعي گرافيكي كاملا جامع باشد.استفاده اوليه از يك چت روم براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات از طريق متن با گروهي از كاربران ديگر است

f430744_.png

قوانين استفاده از چت روم :

هرگونه بحث سياسي، توهين به اديان، توهين به مقدسات، آشفته كردن افكار عمومي، تبليغ عليه منافع كشوري

ارسال تبليغات از سايت ها و وبلاگ هاي ديگر به هرعنوان كاملا ممنوع ميباشد

هرگونه بحث در مورد مسائل جنسي و خلاف شرع اسلامي كاملا ممنوع ميباشد

ارسال مداوم شكلك ها و پيام ها باعث كندي روم مي شود و كاملا ممنوع ميباشد

تشكر و قدرداني اوليه بابت وقت گذاشتن مطلب زير كه شرح خلاصه از چت روم فارسي اواز چت ميباشد

چت روم همانطور كه ميدانيد محيطي براي چت كردن ميباشد اما ما در تلاش هستيم هرچه بيشتر اين چتروم را روز به روز بهتر و شادتر نگه داريم

اريايي چت رومي قديمي با امكانات فوق العاده عالي ميباشد داراي شكلك ها و اتاق هاي مختلف از شهر هاي مختلف و ظاهري زيبا ميباشد

اتاق هاي گفتگو يا چتروم هاي زيادي در سراسر اينترنت ميباشد اما دليل ما براي نوشتن اين متن اين بود كه كاربران ميگويند چرا دريا چت ؟

خوشحال ميشويم به اين سوال كه چرا چت روم عسل چت ؟ مگر چتروم هاي ديگه اي وجود ندارد

در پاسخ بايد بگويم كه چرا چت روم هاي فارسي زيادي هستند كه به تازگي ايجاد شده است و امنيت اطلاعات در انها كمتر ميباشد

به دليل مشخص نميتوان اسم چت روم فارسي هاي ديگري را ببريم اما در چتروم ايران چت مديران و ناظران سايت به صورت هميشگي كاربران متخلف را از چتروم اخراج و براي هميشه مسدود ميكند

مديريت چت روم اريا بر اين باور هست كه فرهنگ ايرانيان قابل ستايش و انتشار ميباشد

 

 

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد

۶۲ بازديد

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد.

gc5z_b4.jpg

در اين بخش قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي بيشتر آشنا كنيم.

بازاريابي پيامكي شيوه اي از بازاريابي است كه اين روزها به دليل مقرون به صرفه بودن، با استقبال فراواني رو به رو شده است.

حتما مي دانيد يكي از اصلي ترين نياز ها براي صاحبين كسب و كار اين است كه بتوانند در گام اول نام برند، شركت، خدمات و محصولات شان را با  هزينه ي كمتر  معرفي كنند.

از اين جهت است كه قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي و مزاياي آن آشنا كنيم.

اگر شما نيز به واسطه  بيزينسي كه داريد، نياز به معرفي خود و كسب و كار تان داريد  استفاده از اس ام اس ماركتينگ را به شما پيشنهاد ميكنيم.

يكي از مهم ترين دغدغه هاي صاحبين كسب و كار، بالا بودن هزينه ها هست، دراين نوع بازاريابي احتياجي به صرف هزينه هاي سنگين براي تبليغات نميباشد.

با اختصاص دادن هزينه مقرون به صرفه ميتوانيد تعداد قابل توجهي از مخاطبان را هدف قرار دهيد.

ماهيت بازاريابي پيامكي

برخلاف فكر عموم، بازاريابي پيامكي فقط ارسال پيامك هاي تبليغاتي نيست، در بازاريابي پيامكي شما به واسطه ارسال و دريافت پيامك مي توانيد يك ارتباط با مشتريان و كاربران خود ايجاد كنيد و رضايت بيشتر آن ها را كسب كنيد.

چنانچه اصول بازاريابي پيامكي را به درستي رعايت كنيد، اين روش از موثرترين و ارزانترين روش هاي بازاريابي و رونق كسب كار است.

بازاريابي پيامكي يكي از شيوه هاي مدرن بازاريابي مي باشد كه در سال هاي اخير در كشور هاي توسعه يافته و در حال توسعه مورد استقبال قرار گرفته است.

در كشور ما نيز امروزه صاحبان كسب و كار بسيار مشتاق هستند تا به روش بازاريابي پيامكي اقدام به معرفي و تبليغات كسب و كار و خدماتشان نمايند.

در ابتدا استفاده از سامانه پيامكي، خريد و واگذاري پنل اس ام اس به صورت انحصاري فقط توسط چند شركت خاص انجام ميشد.

اين امر باعث ايجاد محدوديت در استفاده از پنل پيامك براي عموم ميشد.

در حال حاضر براي خريد پنل پيامك هيچ محدوديتي وجود ندارد، فقط كافيست در فضاي اينترنت سرچ كنيد تا به راحتي به يكي از اين سامانه ها دسترسي پيدا كنيد.

در بازاريابي پيامكي شما مي توانيد با خريد سامانه ارسال پيامك(پنل پيامك)،با حداقل هزينه و صرف انرژي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي شاهد بازدهي بيشتري باشيد.

اولين اقدام شما براي تبليغات در قالب بازاريابي پيامكي اين است كه در جهت خريد سامانه هاي پيامكي اقدامات لازم را انجام دهيد.

يك پنل اس ام اس به شما امكان ارسال انبوه پيامك،دريافت پيامك از سمت مخاطبان،گزارش گيري و بسياري موارد ديگر را ميدهد.

چرا بازاريابي پيامكي به صرفه تر است؟

دلايل بسياري  وجود دارد كه چرا بازاريابي پيامكي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي و بازاريابي به صرفه تر و كم هزينه تر است.

اما شايد يكي از دلايل مهم آن اين باشد كه شما در اين روش با خريد يك پنل پيامك براي استفاده از خدمات بازاريابي پيامكي تنها يكبار هزينه  خريداري را پرداخت مي كنيد.

سپس مي توانيد به صورت نا محدود و بسته به شرايط پنلي كه خريداري كرده ايد، اقدام به ارسال اس ام اس و  معرفي كسب و كار يا خدمات و يا محصول خود نماييد.

اين را در نظر داشته باشيد كه با خريد يك پنل اس ام اس حرفه اي، تعرفه ارسال شما هم ميتواند كاهش پيدا كنيد.

نكته ي حائز اهميت ديگري كه اس ام اس ماركتينگ را برايتان به صرفه تر از ساير روش هاي بازاريابي مي كند اين است كه  پوشش دهي بالايي دارد.

شما در يك بار اقدام به ارسال اس ام اس مي توانيد خدمات، محصول، كسب و كار و هر آنچه در نظر داريد را در چند ثانيه در معرض ديد هزاران نفر قرار دهيد و سپس شاهد باردهي بيشتر باشيد.

اين در صورتي ست كه شما براي به اشتراك گذاشتن تبليغات خود در اين حجم بالا و در هر شيوه ي ديگرينياز به صرف هزينه هاي  بيشتري بوديد.

اما اس ام اس ماركتينگ اين امكان را براي كاربرانش به وجود آورده تا با كمترين هزينه به بالاترين انتظار خود از بازاريابي به شيوه اي كاملا مدرن دست يابند.

 

گام سوم براي اجراي يك پرسشنامه آنلاين-پاسخ‌هاي پرسشنامه آنلاين خود را جمع‌آوري كنيد

۷۳ بازديد

. پاسخ‌هاي پرسشنامه آنلاين خود را جمع‌آوري كنيد

تعداد نمونه‌ها روي نتيجه تحقيقات اثر مثبت دارد پس براي اينكه نرخ پاسخ به پرسشنامه آنلاينتان را بيشتر كنيد مي‌توانيد از مشوق‌ها استفاده كنيد. اعطاي كد تخفيف، شانس شركت در قرعه كشي، هديه، كمك به يك خيريه راه‌هايي هستند كه مي‌توانند افراد را به شركت در تكميل پرسشنامه شما تشويق كنند. يكي ديگر از راه‌هاي موثر اين است كه به شركت كنندگان بگوييد كه در نهايت نتايج را با آنان به اشتراك خواهيد گذاشت. براي اين كار مي‌توانيد ايميل كاربران را دريافت كنيد و نتايج را براي آنان ارسال كنيد.

نتايج را تجزيه و تحليل كنيد

براي بررسي و آناليز پاسخ‌ها و تهيه گزارش بصري مي‌توانيد از انواع نمودارها و جداول كمك بگيريد. همچنين ويفرم علاوه بر انواع نمودارهاي كيكي، ميله‌اي و ستوني، قابليت منحصر به فرد "ابر كلمات" (word clouds) را براي تحليل نوشته‌هاي متني كاربران پياده‌سازي كرده است. با خروجي گرفتن (Export) از نتايج پرسشنامه‌ها مي‌توانيد از نرم‌افزارهاي آماري (مانند SPSS يا Excel) نيز براي تجزيه و تحليل اطلاعات جمع‌آوري شده استفاده كنيد.

 

6. يك گزارش تهيه كنيد

و آخرين گام در اجراي يك پرسشنامه با نوشتن گزارش به پايان مي رسد. يك پرسشنامه موفق بايد پاسخ‌هاي قابل قبولي را در مورد سوالاتي كه در مورد كسب و كار، محصول و يا خدمتتان داشتيد ارايه بدهد. 

 

پرسشنامه آنلاين را بسيازيد.

 منبع : ساخت پرسشنامه انلاين

 

هداياي تبليغاتي چيست ؟

۷۲ بازديد

هداياي تبليغاتي چيست؟

هداياي تبليغاتي، كالاهايي هستند كه نام تجاري يا شعاري از برند شركت بر روي آن‌ها وجود دارد و به صورت رايگان به مخاطبان متفاوت اهدا مي‌گردد.

در دنياي رقابتي امروز هديه دادن يكي از استراتژي بازاريابي شركت‌ها و موسسات براي برندسازي و جذب مخاطبان بيشتر، نشان دادن لوگو، آرم و نام تجاري، تبليغ و ترويج محصولات و خدمات به مشتريان و مخاطبان، بالا بردن بازده كاري و افزايش بهره‌وري و ... است.

همچنين جذب مشتري براي گسترش كسب وكار، افزايش فروش، افزايش سود و درآمد امري بسيار رايج و ضروري بوده كه مي‌توان با استفاده از فرآيندهاي مختلف حكاكي ليزري و يا چاپ روي متريال‌هاي متفاوت اعم از چوب، پارچه، شيشه، فلز، چرم و ... هدايايي از قبيل دفترچه يادداشت، ليوان سراميك و ماگ، جاكليدي، مگنت يخچال، فلش مموري، سررسيد، خودكار، پاوربانك، ست كيف پول، جاسوئيچي و .... هداياي تبليغاتي ارزان، نفيس، نمايشگاهي، مديريتي، خلاقانه و ... تهيه نموده و در مجامع و مناسبت‌هاي مختلف سمينارها، نمايشگاه‌ها و كنفرانس‌ها به مخاطبان و مشتريان هديه داد و با ماندگاري تبليغات روي كالاي ارائه شده، نام و خدمات شركت در بين مردم رواج يافته و تاثير شگرفي روي ذهن مشتريان ايجاد كرده و در نهايت سبب جذب بيشتر مشتريان مي‌گردد.

حكاكي روي هداياي تبليغاتي با دستگاه‌هاي حكاكي ليزر و چاپ انجام مي‌شود.

 

انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي انواع مختلفي دارد مانند: خودكار تبليغاتي، فلش مموري، ليوان سراميك و ماگ، ليوان پلاستيكي، كلاه تبليغاتي، تيشرت تبليغاتي، لوازم اداري تبليغاتي، جعبه تبليغاتي، ساك دستي، فولدر چرمي، فلاسك، پاور بانك، اسپيكر، آفتاب گير تبليغاتي، كتاب نفيس، ست كيف پول، تنديس، لوح تقدير ، جاسوئيچي، دفتر تلفن، سررسيد و .... كه مي‌توان روي هر متريالي از قبيل: چوب، چرم، شيشه، فلز، پلكسي و ... با توجه به موارد مصرف، سلايق و بودجه مشتري عمليات حكاكي يا چاپ را با دقت و كيفيت بالا انجام داد.

 

هداياي تبليغاتي ارزان

شركت‌هاي تازه تاسيس معمولا جهت تبليغات با صرف هزينه كمتر از هداياي تبليغاتي ارزان استفاده مي‌كنند اين نوع هدايا معمولا در تعداد بالا براي مخاطبين زيادي در نمايشگاه‌ها و همايش‌ها استفاده مي‌شود.

 

هداياي تبليغاتي خلاقانه

با استفاده از هداياي تبليغاتي خلاقانه مي‌توان تاثير تبليغات خود را در ذهن مخاطب چندين برابر كرده و با استفاده از آن اثرگذاري بازاريابي و بهره‌وري را بيشتر نموده همچنين با استفاده از خلاقيت مي‌توان پيام تبليغاتي را سريع تر به مخاطب منتقل كرد.

 

هداياي تبليغاتي خاص

هداياي تبليغاتي خاص معمولا هداياي نفيس و لوكسي هستند كه ارزش مادي و معنوي زيادي داشته و بسيار ويژه و شيك هستند و در ذهن مخاطب ماندگارتر و داراي تاثير بيشتري بوده و فراموش شدني نيستند.

 

هداياي تبليغاتي جديد

هداياي تبليغاتي جديد به علت تكراري نبودن داراي تاثيرگذاري بيشتري مي باشند و بايد مشتريان يا مخاطبيني كه مي‌خواهيم به آن‌ها هديه‌اي بدهيم تاكنون از اين هديه استفاده نكرده باشند و براي آن ها جديد باشد.

هداياي تبليغاتي نفيس

اينگونه هدايا معمولا به مشتريان بسيار ويژه، كارمندان خاص جهت قدرداني از آنان اهدا مي‌گردد و به جهت نفيس بودن آن مورد توجه اطرافيان قرار گرفته و نام شركت و برند آن بين مردم ترويج مي‌شود. هداياي نفيس جايگاه ويژه اي بين مشتريان خاص دارد و باعث ايجاد حس ديده شدن و ارزش آفريني براي مشتري شده و در ذهن مشتري نفوذ مي‌كند.

 

هداياي تبليغاتي مديريتي

اينگونه هدايا شامل ست‌هاي مديريتي گران قيمت، كتب و يا خودكارهاي بسيار نفيس هستند كه به مديران هديه مي‌دهند و داراي فرم و بسته بندي خاصي بوده و براي اثرگذاري بيشتر بايد به نحوي بسيار درست و برنامه‌ريزي شده به مديران اهدا شود.

هداياي تبليغاتي نمايشگاهي

با استفاده از هديه تبليغاتي نمايشگاهي مي‌توان جلب توجه نموده و حجم انبوهي از مشتريان را به سمت غرفه كشيد و با تبليغ برند خود اعتبار و محبوبيت شركت را افزايش داد.

 

هداياي تبليغاتي 1400

در سال 1400 گستردگي هداياي تبليغاتي و به روز بودن يكي از گزينه هاي مهم در ساخت هداياي تبليغاتي بوده است سعي داشته است هداياي تبليغاتي جديدي را مانند دنگلر, وابلر, شلف تاكر, ساخت تنديس و ... به بازار وارد نمايد تا توجه مخاطبان و مشتريان عزيز را جلب كند